cnnemr Mom567 merhaba ben daha dun sonra bi hafta sonra ogluma yapilcak 192 tl dedi neden sizin bu kadar yuksek acaba fiyati?
Berkanelif Tas67 bence çok gereksiz çocuğun bünyeside alışması gerekiyor önceden rota aşısı yoktu yeni çıkardılar çocuklara devamlı yeni yeni şeyler çıkarıyorlar ben almadım yaptırmadım
Zlg Berkanelif onceden su zamanda yasanilan hastaliklarda yokdu mesela menenjit nadir duydugumuz biseydi suanda hastanelerde menenjitten yatan cocuklarla dolu tabiki herkesin gorusu ve bebegi kendine ister yaptirir ister yaptirmaz
Kubraegir Tas67 2 çeşit var İnternete araştırdığım kadarıyla rotarıxte domuz dnası var bu yüzden ben rotateq vururdum yan etki olarak doktor ishal yapabilir dedi ama Bi yan etki görmedik 😌
cnnemr Mom567 bilmiyorum ki hic canim sordum ben 192 tl dedi sizno fiyatlari yazinca sasirdim. İstersen bi kc eczaneye daha sor
Aynur83 cnnemr 190 ve 290 olarak değişiyor aşısına göre biri 2 doz diğeri 3 doz eczanedeki fiyatı 280 tl
Mom567 cnnemr bakalım şu süt alerjisi bir tam teşhis konulsa da para mühim değil ya artık yeterki iyi olsun