Rota virüsüne yakalanan tanıdığım var çocuğu maf oldu serum takmadan geçmiyor hiç birşey yiyemiyor devamlı kusuyor kreşte yakalandı virüse ben yaptıramadım sağlık ocağı sağolsun zamanın geldiğini belirtmedi doktora sorduğumda 3ayı geçti dedi daha sonrada tanıdığım bunu anlatınca okadar pişman oldum ki yaptırmadığıma 😩