rozeriin Büyük kızım bebekken düşünmüyordum. İkinci çocuk düşüncesi hep vardı ama tuvalet eğitiminden sonra tekrar bi düşünürüz diyordum. Kızım 3,5 yaşına gelince ikinci çocuğu istemeye başladık. Hem yaşımız gençken bir tane daha olsun diye düşündük. Şimdi 2 aylık bi kızım daha var iyi ki olmuş diyorum. Büyük kızım 4,5 yaşında bana bebeklikte ki gibi bir zorluğu kalmadı bu yaş farkını sevdim ben.