haydii inanın çok sabırlı biriyimdir ama içime atmaktan susmaktan ,herşeye yetişmeye çalışmaktan tükenmiş hissediyorum. Evin temizliği,yemeği,çamaşırı,bulaşığı,ütüsü çocukların ödevi ,banyosu,altını açması , üstünü değiştirmesi,karnını doyurması,istekleri….. bitmiyor. Bu döngüde kahrolup gidiyorum. Hergün şükrediyorum varlıklarına ama çok zorlanıyorum.