Benım bır tane var baskada asla aslaaa dusunmuyorum. Bebek çok yıpratıcı gazıydı hastalıgıydı ek gıdasıydı uykusu atagı sendromu derken ben dıye bısı kalmadı ne yıyorum ne gezıyorum ne bır sohbet ne bır muhabbet var. Kesınlıkle ugrasamam boyle tek çocuk ıyı. Rabbım omur versın ona ınsallah ama annelık bana gore degıl.