Yanlış anlamazsanız anneniz nasıl yapar(genelde anneden öğrenilir ya belki o da yapamıyorsa ondandır. Benim annem fazla çeşit bilmez mesela) ya da o yaparken yanında yapıyor muydunuz? Küçük yaşta öğreniliyor bence bu işler. Ben gibi sonradan öğrenirseniz 3-4 seneyi bulabiliyor. Yani siz artık yavaştan yaparsınız kendinize güvenin tarifleri birebir uygulayın. Yorumlarda gördüm şunu da mı katsam vs diye düşünmeyin. Tarif neyse onu yapın. Zamanla kendinize göre değiştirirsiniz. Bi de bi yemeği tam öğrenene kadar ara ara yapın sıklıkla. Kendimden biliyorum değilse olmuyor.😆