Eğer tariflere birebir uyduğunuz halde 4 senedir böyleyse el lezzetiyle alakalı olabilir ama hiç üzülmeyin herkesin iyi olduğu konu farklıdır belki siz de çok iyi kurabiye yapıyorsunuzdue mesela ya da çok iyi temizlik yapıyorsunuzdur ne bileyim dil yeteneğiniz vardır gibi gibi