Aloneeee bizimki de gelişim geriliği ile doğdu kuvozde 10 gün kadar og ile beslendi memeyi emerken yoruluyordu ,biberon almıyordu, bol bol emzirme saatlerine katildim, emzirme hemsiresiyle ilerledik bu süreçte , yetmediği yerde şırınga ile besledik derken kilo aldıkça toparladikca emme refleksi de oturdu yerine sarılığı da geçti