Aloneeee 32 hafta ile uyumlu dogduysa bebeğinizin kendinin farkına varması zaman alacaktir .şuan kuvezde ona aşırı iyi bakılıyor emin olun .emme refleksi dediğimiz olay çok önemli bir şey evde Allah korusun insanin eli ayağı birbine dolanıyor.ama orda anında aspire ediliyor herşeyi daha konforlu emin olun.bende diyordum hemen b3begim yanıma gelsin hemen kucağıma alaym ama geldiğinde anladım neden kuvezde kaldığını. Çünkü gerçekten zordu yutmayı unutuyor ansızın gece yarısı bakıyordum kusuyor uyanmiyor emmesi 2 dk hemen geri uyuyor baya zjor süreçler zamanı tam dolsun öyle al bebegini canm seni çok iyi anlıyorum