Benimki de 10 gün Küvezde kaldı emin ol senin yanında kokunla sevginle daha hızlı büyüyecek.Benimkinin de emme refleksi tam gelişmemişti ,biraz biberonla verdim.Hatta ben de hiperlaktasyon sorunu vardı,sütüme zor yetişiyordu bebeğim.Ama şimdi beş aylık ve güzelce emiyor 🥰