cakebabe benim kedi kızım 4,5 yaşında bebek kızım 10,5 aylık.İlk ay bizimkide tırnakları çıkarmadan patı attı bir kez.Şimdi yan yana getiremiyorum😅bebem deliriyor kedimize ama kedimiz tırım tırım kaçıyor.Bebem ağladığı anda nerede olursa olsun ya sesten ötürü sinir olup geliyor ki kedilerin yüksek sese tahammülleri yoktur ya da niye ağlıyo diye korumak için geliyor.Henüz çözemedim bende.Ama daha çok kedimi korumaya çalışıyorum çünkü avuçlayarak sevmek istiyor kızım.Ama kedime de çok güvenmiyorum 😅