cakebabe selamm biz de 7 aylık olduk durumlar aynı dediğiniz gibi. Kızım çıldırıyo kediye ama kedim hiç sokulmuyor bebeğe, ağlayınca odadan kaçıyor arada bir gelir koklar o da son bir aydır artık daha rahat yaklaşıyor. Kedişim tam alışıyo derken şimdi de kızım bikaç kez bıyıgını falan tuttu yine yaklaşmıyo bu ara bakalım ne zaman kaynaşcaklar 😂