Rez cakebabe Kedim vs yok ama bebeklere çok iyi gelir eminim ,ben cesaret edip sahiplenemiyorum çok güzel olurdu korkmadaydım 2 çocuğum zaman geçirirlerdi ne güzel
maygirl cakebabe bizmki 1.5 yıl sonra yaklasti suan ayrilmiyorlar birbirinden.ilk 1 yil cok hasta oldu kiskancliktan veteriner masraflarindan iflas etmek uzereydik nerdeyse🤣duzeldi ve kanka oldu kızıma