mervee345 İstanbuldayım. evde kalmadığımız bir dönemde bana aynısı olmuştu 😅🤣 su kullanan yoktu ve faiş fiyatta fatura geliyordu sürekli. İskiyi aradım onlar 3 ayın ortalamasını vs alıyoruz dedi. Ama bu dediğim süreçte 3 ayın ortalamasını geç, toplamını alsa bile o fatura gelmezdi yani. Bazen kafadan yazıyorlar yani anlayacağınız. İster iskiden iade alın isterseniz sonraki faturalardan düşelim demişlerdi. Sonra diğer bir kaç ay ödeme yapmamıştım. Hangi şehirdeyseniz bir arayın sorun.