Zynpgmt burda belediye belli bi tona kadar ücret almıyormus. Parti değişikliği olup bi rekabet olmus sanırım.Eşimde müteahhit oldugu için belediyeye vergiyi direkt hesabındanmı ne kesiliyormus sürekli baska vergiler dr kesildiği için. Biz sadce 3-5 ton parası ödüyormusuz