mervee345 eski evimde kışın çok gelmeye başlamıştı su bana. Kombide çalıştığı için sürekli sıcak su arızası veriyordu. Alt katın banyosuna aşırı derecede su gitmeye başlamış tavanları küf şeklindeydi. Eşim etkilemediğini söylemişti ama bence etkilemişti. Ev sahibi yaptırdı fakat biz evden çıktık karşılaştırma yapmaya fırsatım olmadı🤦🏻♀️ ama hangi fatura olursa olsun alt katıma benim 2 katım gelirdi. Günde 2 çamaşır 2 bulaşık makinesi açan biriydi. Bir fazlası bile etkiliyor kısacası.