HasanCinar Tubaozaslan 37+2de normal doğum yaptım 3200 gram doğdu oğlum 37.haftadan sonra zaten tamamlamış oluyor korkmanıza gerek yok erken doğum olarak gözükmüyor yani ciğerleride gelişir o yüzden küveze girmez tabi başka bir sıkıntı yoksa
Gamzeli2206 Tubaozaslan 37+5 te doğum yaptım sıkıntı yaşamadım şükür ama bebeğin durumuna bağlı 40. Haftada doğumta küvöze giren bebekler var
Tubaozaslan Bebeminnie rahmimde perde var canım ilk kızım sol taraftaydı 38+6 da doğdu bu sağ tarafta ve sağ taraf darmış ve perde olduğu için rahim tam işlevsel olmuyor doktorum suyun falan gelirse anlamayabilirsin hiç bir belirti vermez iki kere başıma geldi birini kurtardım diğer bebeği kurtaramadım riske atmayalım bir iki gün küveze girsin oda bi ihtimal girmeyede bilir dedi
Tubaozaslan Elif112 rahmimde perde var canım ilk kızım sol taraftaydı 38+6 da doğdu bu sağ tarafta ve sağ taraf darmış ve perde olduğu için rahim tam işlevsel olmuyor doktorum suyun falan gelirse anlamayabilirsin hiç bir belirti vermez iki kere başıma geldi birini kurtardım diğer bebeği kurtaramadım riske atmayalım bir iki gün küveze girsin oda bi ihtimal girmeyede bilir dedi
Elif112 Tubaozaslan Allah yardımcınız olsun inşallah sağlıkla gelir bebeğiniz endişe etmeyin 40.haftada doğup kuvoze girende var bebegin hazır olması için herşey birkaç gün kalsa da birşey olmaz herşey onlar için sağlıklı sıhhatli olsunlar da minnoslar
Handeeeeee Tubaozaslan benim bebeğim tam 37+0 da sezaryanla 2900 doğdu anne karnında nst de hareketleri az diye 8 gün küvözde kaldı hayatımın en acı günleriydi
KumsaaL Bende 38. Haftada sezeryan doğum yaptım 36. Haftamda az miktarda kanamam ve sancım olmuştu serum ve ilaçlarla durdurmuşlardı
bireylulmeselesi_ Tubaozaslan 37 haftalıkken dogum yaptım ciger gelistirici iğne vuruldum doğum esnasında kakasını yediği için kuvezde 12 gun boyunca yattı sizede igne önerirler sanırım bebekde herhangi bir sıkıntı olmasa zannetmem yatırsınlar rabbim kurtarsın simdiden sağlıcakla kucağınıza almayi nasip etsin 💋♥️🥰
Dilaranne Tubaozaslan 2.800 doğurdum oğlumu 36+5 de suyum gelmiş bilemedim 37+2 de 6 cm açıklıkla sezeryan oldum 🤷 gayet iyiyiz 💙🙏
Pinkbery Tubaozaslan Gorumcem 36. Haftada normal dogum yapmıştı 2500kiloyfı bebegi kuveze girmedi. Sorun yaşamadılar. Bende 37+6da sezeryan doğum yaptım bebegm iriydi bende bi sorun yaşamadım. Sizde yaşamazsınız inşallah ☺️🙏 saglıkla kavuşun
B-alprsln Tubaozaslan tam 37. Haftamda normal doğum yaptım 2880 kilo doğdu bebegim cok şükür hic bi sıkıntı olmadı ama iki gün sarılıktan yattı sadece. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🤲
Ates_mami Tubaozaslan 37+4 de sezeryan oldum. 37.+0 da 2600 dü kilosu. 3000gr dogdu ve küvöze de girmedi.
Bettytt Tubaozaslan 36+1 de sezeryanla doğum yaptım, 2030 ve 2330 doğdu ikizlerim, ikisi de küveze girmedi. 1 hafta önce ciğer geliştirici vurulmuştuk ne olur ne olmaz diye, hiç sıkıntı yaşamadık
G_Alparslan Tubaozaslan 37+2 de dogum yaptim oglum 2880 di küveze girmedi bişey olmaz Allahın izniyle
Busrapolatt Tubaozaslan 37+3 te zorunlu sezeryan oldum canım kilosu 2615 gr küvezde yatmadı çok şükür şuan 3 aylık kızım 😊🙏
Babygirl35 Tubaozaslan 37+4 de sezaryan oldum mecburen bebeğim 2940 kilo doğdu hiç bir sorunu rahatsızlığı küveze girme durumu olmadı çok şükür.. Kötü düsünmeyin Allah'ın izniyle hiç birşey olmaz😊
cilekliturtam Tubaozaslan 37+5’te doğum yaptım 2620 kg bebeğim çok şükür bi sorun olmadı küveze de alınmadı🙏🏻İnşallah sağ salim alırsınız kucağınıza korkmayın çokcana şükür dua🙏🏻