36+4 suyum bittiği için acil sezeryana girdim. İki gece hastanede yattım doğumdan önce ciğer geliştirici iğne yapıldı ve serum verildi bana. Bebeğim 2890 doğdu küveze girmedi gayet iyiydi. Sonrasında kreatinin değerinde düşüklük oldu üç gün hastanede yatıp serum tedavisi yaptılar bebeğime o çok zordu sadece bizim için ama geçti gitti çok şükür iyi şimdi 4 aylık çok mutlu bi bebek 🥰 içini ferah tut hiç bişe olmaz allahın izniyle 🙂