Deletedmom781 Tubaozaslan bizim ultrasnda 3500 gorunuyordu 2200 dogdu. Haftasinda dodugu icin kuveze grmedi solunumuda iyiydi ama cene kaslari kuvvetlenmedgi icin yemedi sarilik oldu 2 gun kuvezde kaldi. Tutabildgnizbkdr icerde tutyn cok pismanim acele ettgm icin
Rabia58 Tubaozaslan 37+2 de normal doğum yaptım. Çok şükür küveze girmedi. Genelde 37. haftadan sonra olan doğumlar zamanında doğum kabul ediliyor inşallah sende sağlıkla kucağına alırsın bebeğini.
EymenkartalEnderasaf Tubaozaslan bende büyük oğlumda 37 de doğum yaptım tansiyonum çok yüksekti ve zehirleme yapmıştı 2.420 doğdu çok şükür küveze girmedi iyi toparladı kilo alımı da güzeldi yaşına geldikten sonra çok iştahsız oldu hala da öyle canı sağolsun sevdiği bişeyler varsa yiyor öbür türlü hayatta ağzına bşy sokmaZ 😀
Fatmanur71 Tubaozaslan tam 36+6 da doğum yaptım sezeryan 2600 grdı be enfeksiyondan 5 gün küvezde kaldık. Solunumda hiç bir sıkıntı yaşamadık çok şükür 🙏
svgcn Tubaozaslan 37+2 de doğum yaptım. Bebeğimin sağlığı yerindeysi Küveze almadılar. Direk odaya yanımıza grldi.
Merveasya Tubaozaslan 36+6 da doğum yaptım 2.130 gr doğdu kızım kuveze gırmedı cok sukur ıcınızı ferah tutun
EymenkartalEnderasaf Tubaozaslan ama canım sık sık besle yoksa sarılık oluyor benim oğlan öyle olmuştu çok uyumuştu bende ilk çocuk bilmiyorum tabi sık sık besledikten sonra iyi oldu çok şükür 😆
Sahreyldrm Tubaozaslan hiç endişelenme kuzum ben de 37 haftalık doğum yaptım sezeryanla hiçbir sorun yasamadk çok şükür 36dan sonra pek sıkıntı olmuyor sağlıkla gelsin inşallah 💕
Bebeminnie Tubaozaslan neden 37de alıyor acaba herhangi bi sıkıntı yoksa merak ettim? Ben de 37 haftalk gebellk zehirlenmesnden dolayı sezaryen oldum 3300 doğdu kızm küvöze girmedi şimdi kızm 13 aylk ben de 14 haftalık gebeyim, 37-38 arası bir gün belirleyip alırız tansiyonun olmazsa 38+0ı bekleriz dedi doktorum
Tubaozaslan Bebeminnie rahmimde perde var canım ilk kızım sol taraftaydı 38+6 da doğdu bu sağ tarafta ve sağ taraf darmış ve perde olduğu için rahim tam işlevsel olmuyor doktorum suyun falan gelirse anlamayabilirsin hiç bir belirti vermez iki kere başıma geldi birini kurtardım diğer bebeği kurtaramadım riske atmayalım bir iki gün küveze girsin oda bi ihtimal girmeyede bilir dedi
123Masal Tubaozaslan canım endişelenme 36. Haftada doğm yaptım suyum gelmesi sebebiyle erken doğm riskim olmadıgı için ciğer geliştiriciyide önceden vurulamamıştım doğmdan önce yaptılar artık ama şükür küveze girmedi kızım gönlünüzü ferah tutun Allahın izniyle birşey olmaz inşallah ☺️
Elif112 Tubaozaslan ben 36.haftada doğum yaptım, çok şükür bir sıkıntı yaşamadım, bebeğimde kuveze girmedi ama ihtimali vardı tabi, giredebilir, beden 37.haftada almayı planlıyor
Tubaozaslan Elif112 rahmimde perde var canım ilk kızım sol taraftaydı 38+6 da doğdu bu sağ tarafta ve sağ taraf darmış ve perde olduğu için rahim tam işlevsel olmuyor doktorum suyun falan gelirse anlamayabilirsin hiç bir belirti vermez iki kere başıma geldi birini kurtardım diğer bebeği kurtaramadım riske atmayalım bir iki gün küveze girsin oda bi ihtimal girmeyede bilir dedi
Sldalpy Tubaozaslan 36 hafta uyumlu 2.800 Doğum yaptım küveze girmedi hakkınızda hayırlısı olsun rabbim sağlık versin inşallah olumlu düşünün olumlu olsun allahın izniyle girmez 🙏
ayazasaf Tubaozaslan erken doğmasına takılma Allah yardımcısı olsun ama vaktinde doğup sıkıntı yaşayanda var erken doğup sorunsuz olanda benim oğlum 36+2 de 2600 doğdu sezeryan oldum acil su tamamen bitmişti bir sıkıntısı olmadı küveze alınmadı
Beyzazeynep Tubaozaslan kizim 37de dogdu kuvoze girdi fazla kilodan dolayi catida sikisti sokunum sikintisi yasadik yani Allah bilir sen rahat gir doguma Allahin izniyle hicbir sey olmaz insallah
EzgiDuru Tubaozaslan ben kizimi 37 haftalik dogurdum. Bir sorun olmadi ama ben 34. Hafta da ciger gelistirici igne olmustum, suyum az oldugu icin erken dogum riskim vardi. Biraz zayif dogmasi disinda sorun olmadi cok sukur 2700 du. Ama iyi bir bakimla cokta guzel toparladi su an 13 aylik😍
MELISSAMERYEM Tubaozaslan selam INSALLAH Allah saglikli kavusdursun sorun olmaz benimde 37.2 haftaydi sezeryan oldum normal dogumu 17 saat bekledik olmadi bebegim gayet saglikli oldu cok shukur sizinde oyle olur inshallah 🙏🏻 Cok rahat olmalisiniz stresse gerek yok