Benim oğlumda tam 37 haftalık doğdu. 38+4 e sezaryen randevum vardı ama 37. Haftaya yeni girdik akşam kasılma başlayınca acil sezaryene aldılar. Üstelik kan sulandırıcı iğne kullanıyordum ve yemek yemiştim 🤦♀️ Paşam 3.660 doğdu hiçbir sıkıntı yaşamadık çok şükür. İçini ferah tut doğuma kadar iyi beslenmeye çalış bol bol kuruyemiş et muz tahin-pekmez ye sağlıkla gelsin inşallah bebeğin 🙏