Benim oğlum da 13 aylık. 6. ayda tadımlara başladık o zamanlar her şeyden birkaç çay kaşığı yiyordu ama yemeyi sevmediğini hissetmiştim. Bir iki ay öyle devam ettik sonra çorbalara, kahvaltıya falan geçiş yapınca çocuk ağzını kapattı bir daha açmadı. Çok uğraştık her yöntemi denedik ama çocuk kaşığı görünce kriz geçiriyor, zorla ağzına bir kaşık koyduğumuzda da kusuyor. Bir süre sonra pes ettik yedirmeye çalışmadık belki kendisi yemek ister diye, bu arada ikizi var o yiyor çok şükür karşısında iştahlı iştahlı her şeyi yiyor ama oğlan yemiyor. Kan değerleri de iyi, iştah açıcı da kullandık ama işe yaramadı. Sadece mama ile besleniyor. En son gittiğimiz doktor birkaç ayda bu durumu çözeceğini söyledi 10 ocakta randevumuz var, gelmeden önceki 3 gün saat saat ne yaptığımızı, ne yedirmeye çalıştığımızı, saat kaçta yediğini, kaçta uyuyup uyandığını yazmamızı istedi, inşallah işe yarar çünkü başka bir yol kalmadı. Biraz uzun oldu ama ben de içimi döktüm :)