Merhaba, yemeyince gerçekten çok zor her yolu deniyoruz bizde ama bazen sevdiği şeylerin bile tadına bakmıyor. 17 aylık kızım 1 yaşına kadar az da olsa yiyiyordu ama dönem dönem değişiyor. Sürekli ne hazırlasam yer acaba diye düşünüyorum emmeyi bıraktı 14 aylık biberon istemiyor. Sizin yediğinizden yesin olayı da bizde tutmadı biz çikolata yerken bile istemiyor o kadar yani 🙈