hzltzcn96 Aynı durumdayız hiçbir ilerleme yok. 1 aydır ergoterapi alıyoruz ancak onun da işe yarayacağından şüpheliyim. Ergoterapide ısırma, çiğneme vs hareketleri yapmak istiyorlar ama kendisi bunlara izin vermiyor.. Oyunlarla cips, balık kraker, bisküvi vs yedirmeye çalışıyor terapist onları da bazı seanslarda hiç ağzına almıyor birkaç seansta ise minik minik parçaları ağzında eritti.. Yani aktif bir çiğneme, yutma durumumuz yok henüz..