arzu76 benim bebeğimde çok ağlıyordu kundak yapınca uyaniyordumki ellerini dışarı çıkarmış bebeğin en gelişim zamanı etrafını farkediyor neden onu kısıtlayalim ne kadar uyaran o kadar beyin gelişimi inşallah bu arada annem beni çok sıcak alıştırmış hala soğuğa gelemiyorum kendiside çok pişman ilk bebekler biraz böyle oluyor evet güzel bak ama çok sarma ben şuan eldivenleri çıkarma yolunda gidiyorum beklemedeyiz kendine çok zarar veriyor çünkü 😁