arzu76 ya ama şöyle ben cok hafif giydiriyorum bebeğimi en basından beri. Mesela ağustos sonuydu bebeğim 15 günlüktü herkes battaniyelere sarmışken biz kısa kollu zıbınla gittik doktor kontrollerimize 😄 ama şapkası ve corabı mutlaka vardı. Yani hala cok az giydiriyorum bebeği terletmediğiniz sürece hastalık yaşamazsınız üşümekten hasta olmuyorlar