arzu76 2 buçuk ay taktım şapkalar küçük geldi zaten sonra dedimki neden alışsın ev sıcak ilk bir iki gün usut gibi oldu başı sonra alıştı şimdi 3 aylık olacak korkma alistirmak daha kötü gece en ufak çıksa daha hasta oluyordu hareketlenmeye başladı bu arada hiç kumdak yapmadim normal bir takım birde yelek giydirmeye başladım geceleri ince bir battaniye ortuyorum sadece yatak odası zaten geceleri daha sıcak oluyor diye banada çok diyorlar kumdak yap altina iki kat giydir hasta olur tamam diyorum ama yapmıyorum 😁😁😁 ne kadar kalın olursa üstü en ufak bir incelmede üşür çünkü ilk bebeğim tek bakıyorum biraz deneme yanılma ile öğrendim sayılır