Ball- karan3535 pekmez denedım vanılya şurubu denedım şeker bile attım en son çare ama içmiyor ılk uc ay anne sütünü 125 ml ıcıyordu ıkı saatte bır sonra rota menenjıt aşısını yaptırdık cocugun ıstagı komple gıttı rota asısıda süt alerjısı varsa onu tetıklıyormus o zamanakadar bıseyde olmamıstı ıkıncı cocuguma da vurdurmıcam alt ust oldu hersey
Ball- Tuba888 evet suan bu mamanın tadı iyi aslında dıgerlerınden ama yok kasıkla verıyorum mamayı suyu gene yutmuyor
Ball- tazecikanne45 yok hıc denemedım yarın bı deneyım bakalım ıns ıcer şu karadut özü falan varmıs sıparıs vermıstım onuda sulandırıyorlar
eymenayazmom Ball- bizde 2,5 aylığız rota olduk iştah gitti sürekli kusma halinde sürekli doktordayız ağlayıp duruyor anlamadım çok kötüyüz süt alerjisi dediler mama değiştirdik hala aynı yarın profesöre götürücez belki reflüdür diye
karan3535 Ball- bağırsak düğümlenmesi bile yapabiliyor alerji durumunda rota aşısı yine ucuz atlatmışsınız ameliyatlık bile olabilirdi öyle bişey varsa
Ball- eymenayazmom benım gıtmedıgım doktor kalmadı malesef bu arada bazı mamaların tadı cok kotu oldugu ıcınde kusuyorlar mamayıda degıstırın
Ball- arvenly evet bır aydır onu kullanıyoruz mesele uyku esnasında içiyor cok acsa 80 ml gecmıyor bazen 40 bazen 60 içiyor ertesi gece bır kere ıcıyor baska ıcmıyor gunduz verdıgımde 20 yada 40 zor içiyor aglıyor uykudada bazen ıcmemek ıcın aglıyor
arvenly Ball- ya cok cok sekerli mama degerlerine baktiysaniz o yuzden mideleri almiyo bizimki de o miktarlarda iciyor 4 aylik olucaz 2 gune
HE-SEN-COK-BILIYON Ball- o zaman çorba hoşaf tarzı şeyler yedirmeye çalış sulu oldukları için su ihtiyacını da karşılamış olur
Yesili Karadut veya karamürver, iştah açıyor diyorlar, özünü meyvesuyu gibi içer inşallah.. bir de dün gittiğim dr da bana rotayı keşke yaptırmasaydın dedi(süt alerjili)
Ball- Yesili yanı hem yaptır dıyorlar sonrada keske yaptırmasaydın ıkıncıyı yaptırma dıyorlar doktorunuz baska ne dedı acaba
Ball- karan3535 2. Ayda yaptırdık 5. Ayda yaptırmadım doktorda kanlı kaka yoksa yaptır dıyor ben anlamıs degılım bu kadar süt alerjısının artmasının sebebı acaba bu aşımı
Ball- arvenly yaa bu aptamılın seker oranına bakmamıstım demekkı o yuzden boyle bırde mamadan sonra hafıf cıkartıyor sizdede oyle oluyormu buda yenı basladı azcık ıctı dıye sevınıyorum sonra boyle oluyor
arvenly Ball- aynen kusuyor bizimkide malesef cok cok sekerli 😞 60cc iciyor her emdikten sonra gece hic vermiyorum cogunlukla ona ragmen cok da kilo aliyor sizin bebis ne durumda
Ball- arvenly bizim prematüre dogdu 34 haftalık 2 kg suan 7 aylık 7200 ama 4. Aydan berı 500 gr aldı toplam