Merhaba bebegım 3. Ayından beri ne mama ne su hıc ıcıremıyoruz mama mıktarı 24 saatte toplam 120 ml i gecmıyor su zaten hıc yutmuyor bıle şuan 7. Ayına gırıcek gitmediğim hastane kalmadı çişli bez yok denicek kadar az Allah rızası için bir çözüm varmı tükendim piskolojim yerle bır oldu ek gıdada cok yemıyor alerjık bebek raporlu mama kullanıyoruz anne sutude almıyor 3. Ayda rota menenjıt aşısı olduktan sonra hersey yerlebır oldu