Ball- sorun aşı yüzünde mi önce bunu bulmanı öneririm. Doktorlar aşıyla bağlantı kurdu mu? Kurmadıysa tıbbi mamanı değiştir. Hangisini kullanıyorsun bilmiyorum ama artık tadını kabul etmiyor olabilir. Nestle alfamino mama var. Tadı diğerleri kadar kötü değil. Aptamil pregomin syneo ve evolviadan vs kat kat iyi, kokusu o kdr kötü dgl hafif bisküvi kokusu geliyor. Bence bir dene derim. Bende o mamadan var. Açılmamış kutu. Çözüm bulamazsan eğer gönderim yapabilirim sana. Üretimide yeni yani. Bnde o mamayı kullanıyorum ama raporla alıyorm. Yada istersen rapor mamanı değiş