SweetMom__ Samsung da kullandıkça gün geçtikçe donuyor. 5 sene sonunda durmadan donacak uygulamalar çok yavaş açılacak. Samsungun da şarjı bitmeye başlayacak. İPhone de 6 7 sene kullanılır. Donma sorunu falan yaşanmaması en büyük artısı ıphone nun bence. Bataryası da 5-6 sene sonunda değiştirilebilir ömürlük kullanmak istediğiniz için. Ama günümüz şartlarında bir telefonu ömürlük kullanmak imkansız maalesef.