SweetMom__ 1 yıldır 15 pro Max kullanıyorum çok memnunum heralde bi 5 yıl daha tık demeden de kullanırım. İPhone bu yüzden kullanıyorum kasam donma vs yıllarca olmuyor ama android için aynı şey geçerli değil. Bir de Apple bir sorun olduğunda hızlıca çözüme kavuşturabiliyorsunuz. En kötü telefondan arayıp bir iki yere basmanızı isteyip uzaktan bağlantıyla telefonunuzda yazılımsal sorun varsa görüp yapabiliyorlar. Müşteri hizmetlerini seviyorum.