SweetMom__ samsung flip z3 kullanıyorum. Hızından vs çok memnunum. Katlanabilir olması benim için büyük avantaj, cebimde kocaman telefondan rahatsız oluyordum. Yeni modelleri daha da güzel katlanan bir tarafın dış ekranı komple yarı ekran kadar. Kamerası da çok güzel, zaten yüksek modellerin genel özellikleri kamera hız vs birbiriyle çok benzer oluyor, flip modellerini tavsiye ederim