SweetMom__ bende şuan s22 var cok memnunum çok seviyorum 🤌s24e param yetmedi yetseydi onu alirdim. Samsung s serisi amiral gemisi ve genel düşüncenin aksine çok şık kaliteli bir seri. Ama ultra vs değil de dümdüz s22 s23 s24 boyut ve görüntü olarak daha çok hoşuma gidiyor. E ekran kalitesi kamera da on numara Samsung bu telefonlarda kendini aşmış net. 24te kararsizsaniz s23 serisini inceleyebilirsiniz ya da s25in çıkmasını bekleyebilirsiniz