SiprayiL ben de sıcak toncuyum, o yüzden üstteki, bir de doğada da ağaçlar o renk tonlarında ya, ağaç figürünü alıp grileştirerek kullanmak fazla yapay geliyor bana ki 6 yıl oturduğum, bu yaz taşındığım evimde de griydi parkeler 😀 ama müteaahhitin seçimiydi benim değil, griyi çok sevmeme rağmen duvarda ve yerlerde yani evdeki büyük alanlarda görmek çok fazla soğuk geliyor gözüme.