Silwester SiprayiL ayy gri olan açık renkli acayip saç tüy toz gosteriyor ben olsam ilk resimdeki gibi olsun isterdim
Tusa_ SiprayiL gri olan çok soğuk geldi bana soğuk olan bişey şık olmaz diye düşünüyorum 😂 yani bu attığın ton şık değil belki başka bi ton gri şık olabilir ama sarı olan hem şık hemde çok sıcak bi renk benim evim kira ama sarı olanı yapmışlar beğenerek kullanıyorum
SiprayiL Tusa_ fotoları temsili olarak attım dediğin gibi bu gri tonu güzel değil aslında,daha koyu olanlar daha güzel de. Bilemediiiiiimmmmm
TospikEmirr SiprayiL bence gri şuan evim ilk fotoğraftaki gibi çıplak olan yerler çok sırıtıyor hoşuma gitmiyor.
Nikita SiprayiL türkiyede belki. Takip ettiğim tüm renovasyon kanallarında gördüğüm bu benim. Şu an oturduğum evim 6 senedir gri parkeli, yeni olma ihtimali yok. Yeni evim ahşap tonlarında döşendi. Ben griye geçmişte kaldı gözüyle bakıyorum
SiprayiL cakebabe grinin tonu çok güzelmiş krem gibi de duruyor soğuk da durmamış çok beğendim 😍 güle güle kullanın bacım
JollyBaby SiprayiL Benim parkem alttaki fotograftakine benziyor evi cook aydınlık gösteriyo cok hoşuma gitti iyi ki bunu yaptirmisiz
cakebabe SiprayiL teşekkür ederimm 🤍koyu gri değil ama kreme de benzemiyor belki ışıktan öyle görünmüş olabilir
Halimeea SiprayiL ustekının bır tık açığı varsa olur krem tonları her koltuğa halıye gıder . Gri olan güzel ama bellı bır sene kullanırsın ondan sonrakı seneler renk gözünüze batıyor .