Beyninizikullanmakucretsizdir Bence Allah’ın dediği olur yap hangisi gelirse onu yaparsın 🤣🤣 SiprayiL
BuzluKahve SiprayiL benim koltukların gri ve füme. Halım da. Tv ünitem krem. Aksesuarlarım ahşap tonlaRı. Parkem koyu ahşap. Çok seviyorum
Dlkuzn Ceviz tonları tabi ki ama bende maalesef gri kullanıyorum evi aldığımızda öyleydi yeni diye değiştirmedik değiştireceğim zaman ceviz tonları yaptıracağım beyaz tozu kılı saçı çok belli ediyor ve ceviz daha kaliteli duruyor
SiprayiL Dlkuzn daha koyu yani. Balık sırtı modelinde yapılıyor ya onlar da çok şık oluyor aslında ama mobilyalarım da koyu benim
Temizlikperisi SiprayiL tabiki altaki bu kahverengi tonlar evi kapatıyor kaynanam bu yüzden gri açık tonu yaptırdı😊
anneyimannea SiprayiL ben ikisini de kullandım alttaki evi daha ferah gösteriyor ama tozlaniyor ustteki evi daha sıcak gösteriyor temizlik açısından daha kolay oluyor
Dlkuzn SiprayiL duvarların açık renk ise yerin ve mobilyanın koyu olması kötü olmaz önemli olan duvar rengin ve tavanın basık olmaması
femay SiprayiL Böylesini daha çok seviyorum ben ☺️ sarı alt tonlu ama rengi açık biraz daha açığı olabilir hatta. Gri çok soğuk geliyo
3kedili2bebekli SiprayiL yani üstüne ona göre yerlesmeniz lazım açıkçası griye her renk tonu yakışıyor ama kahve tonlarına benzer renkler gidebilir sadece
SiprayiL 3kedili2bebekli şu anlık mobilyalarımi yenileyemem 2 sene bile kullanmadım o yüzden. değiştireceğim zaman da yine parkeye göre değiştiririm zaten soft renkler severim her türlü uyar. Gri olan ferahlık açısından bir de mutfak ve antre fayansina uygun olsun evin geneli açık tonlarda olsun diye düşündüm. Krem de daha samimi duruyor dediğim gibi 🤯
Tusa_ SiprayiL ikiside gayet iyi eşyalarını görmeden karar veremem ama kullanış açısından sarı tonlarda olan diğerinde toz saç çok belli olur 😂😂😂