elifozkan kolikle (7/24 aglayanlardan) neye ugradigimi sasirdigim bebemle 1 yili doldurduk kolikten sonrasi(4.ay) harika olsada bel fitigi, skolyoz, psikolojik problemler yuzunden tek tek tek cocuk.. ha kolik olmasada kolay olsada asla bu ulkeye bir cocuk daha getirmem asla..savas kapida, ekonomi ortada, disarida millet birbirini kesiyor tanimadan etmeden, ortalik cok kotu ben tek cocukla kafayi yedim ona bir sey olmasin hep saglikli olsun (insallah) diye diye birde 2. icin ayni seyleri dusunemem