zeyynepgk Bebislerhakkinda 1. Yaş atağından bildiriyorum anam ağlıyorr + diş çıkarma eşim halime acıyıp biraz mutlu oluyum diye robot aldı yeni😂 adam bile 2. İstiyordu şuan 2. Çocuk konusunu bile açmıyo 😂
Bebislerhakkinda zeyynepgk hahahaha o 1yas atağı cok fena ama 14.ay atağı ondan da betermiş her yenisi eskisini aratıyor 😂
patlaktarhana aslananne27 2,5yaş bebesinden bahsediyorum Lego arabasını yaptırıyor yere atıyor tak diyor takarken yanlış takınca “ya sabır”diye bağırıyor bana😂atıyor takıyorum bu döngü bitmiyor geç takınca ağlama krizleri fırlatmalar dökmeler vurmalar bitmiyor
aslananne27 patlaktarhana aynı aynıııııııı yemin ederim dün Benden elma istedi soy anne dedi soydum eline verdim bu sefer ağlama krizine girdi kendini yere attı noldu dedim neden soydun diyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ tam 1 saat elmanın yasını çektik Bnde sinirden kan ter içinde kaldım 😂😂😂😂
patlaktarhana askbebegimmbenim nefes aldığımız sürece bu atakları hep olacak Rabbim kafayı yemeden sağ sağlım çıkmayı nasip etsin ölmeden keyiflerini sürelim 😂
MerveH_ elifozkan en son bende pes demiştim ta ki supriz yumurta gelene dek büyük konuşmamak gerektiğini öğrendim aman sende büyük laf söyleme sakın ahah