elifozkan şuan bebeginizin en güzel zamanlarındasınıız oglum dogdugundan ber uykuyu sevmezdi zor uyuturdum uykusuzluktan sızar kalırdım ama o zaman daha az yoruluyomuşum 3 yasında şuan ve dahada zor her gördüğünü isteme ağlama krizleri gün sonunda bitik oluyorum bende ikinciye cesaret edemiyorum büyük konuşmak istemiyorum ama bende elendim bu konuda sanırım😂😂