momikaa aşkım benimki çok uysal çocuktı benimle yatar benimle kalkardı geceleri beslerken bile uyanmazdı 1 bucuk 2 yaşından sonra deliksiz uyumaya başladım ben bile daha yeni 2. fikrine sıcak bakmaya başladım çünkü çok fazla rahattım eğer bu rahatlığa alışırsam 2. yi hiç istemezdim çocuğumda yalnız olunca 1 yıldır bana kardeş deyip duruyodu kendimi hazırladım yapıcam😃