Allah Allah çok enteresan, kabız olmaması lazım aslında kistik fibrozis bebekler kabızlık yaşamaz tabi her bebeğe özel değil ama ben hiç kabız sorunu yaşamadım oğlumda çünkü ilaçlardan dolayı kakasını güzel yapar şuan 1 yaşında kakamız azaldı eskiden 5 6 değiştirirdim şimdi 2 3 günde onu da doktorlar normal görüyor tabikide.
Kakası yağlı mı ? Kızınız kaç aylık? Ne zaman tanı konuldu?