Merhaba, benim ilk çocuğum ve zorlu yollardan geçtim günümüze şükür binlerce kez şükür diyorum… Konyada doğum yaptım hem bağırsak ameliyatı oldu orda doktorlar bildi ama topuk kanında bekliyolardı ve o da %100 kistik fibrozis tanısı konuldu sonra ter testi yapıldı orda çıktı kaka kesti yapıldı orda çıktı…. Kreon kullanıyoruz, tuz kullanıyoruz günde 1 çay kaşığı K vitamini kullanıyoruz kreonu düzenli kullanmadığım taktirde kakası yağlı oluyor tuz içmese direk sodyumu düşüyor. Tabi yazın daha sıkıntı oluyor çok terliyor. Öksürük çok oluyor balgamlı peki sizin nasıl oldu ??