yelizb yarın dogum günü inşallah 1 yaşına giriyor. Çok sıkıntılar yaşadık ilk 6 ay ben bilemedim tabi ben hatam biraz ilk çocuğum kistik fibrozis hastalığı tanısı konuldu çok terledi vs vs sodyum düşüklüğü oldu boğazında üreme oluyor üreme benden kaynaklı bisey değil ama bu sodyum düşüklüğü benden kaynaklı şimdi çok şükür Allahima binlerce şükür ben her şeyi öğrendiğim için çok dikkatli bir şekilde oğluma bakıyorum