papatya_18 benim kızım 2 emdi sonra emmmedi.sagarak.verdim sütümü ama zaten sütüm yoktu çok mama.destegi veriyorduk o yüzden. Sütüm 3.5 aylıkken tamamen bitti benim adette 4 aylıkken oldum benimde ilk kanamam çok fazlaydı pihtiliydi uzun süre olmadığımız için öyle olur.