papatya_18
Herkesin farklı oluyor
Kırkımın içerisinde az az kanamam oluyordu
40ımda dr kontrolüne gittim adettim dedim şuan kanamam var ama adet mi değil mi emin değilim , bakalım dedi
Adetsiniz ama düzenli de devam edebilir kesiledebilir dedi
8 aylık kızım ve doğumdan beri her ay düzenli adet oluyorum, emzirmem de devam ediyor