Pamukpasta 1kuzuannesi 40ımin çıktığı gün oldu benim de şu an 4.5 aylık bebeğim iki defa daha oldum ve çok siddetliydi.doktorum çok veya az düzenli yada düzensiz olabilir her türlüsu normal bir yıla kadar dedi
dogab Doğumdan 3 ay sonra regl oldum sadece emziriyorum. İlk regliden sonra neredeyse 2 ay regl olmadım sonra tekrar oldum emzirdiğim için düzensizlik olabilirmis
ardencann papatya_18 bizim 4 gün sonra 4 aylık olucak bebeğinizi ne zaman oturmaya alıştıracaksınız veya başladınız mı ?
krcaa papatya_18 2 ay oldu bi geçen olur gibi damla şeklinde geldi bir kaç kere sonrası yok emzirmiyorum birde normalde aşırı yoğun olur benim bekliyorum bakalım bende
aeu papatya_18 ben sdxe emzırdım aktıf bı swkılde sagma bıle yapmadım 10 bucuk ayşıkmıydı neydı adet olmustum ılk adetımnozamn olmustu
Okali papatya_18 bebeğim 6 gün sonra 13 aylık olacak ve ben bugün oldum çok şükür. Emzirmeye devam ediyorum
Zhra78 cigdem_goktug bende çyleyim canım hamilelik belirtisinden şüphelendim başta sende var mı ama yok bende
byzleyla 2 ay 14 günlük bebeğim 40 ımız çıktıktan sonra iki kere farklı günlerde 2 gün kanamam oldu regli gibi değil anlamadım ama son kanamada ağrım oldu
mrsss papatya_18 emziriyordum 40 ım çıktığı gibi oldum bebeğim 9 aylık devamlı düzenli olarak oluyorum bendemi anormallik var ya niye hemen oldum 🤣🤣🤣🤣
PeekaBoo_ papatya_18 arkadaşım hemen olmuştu ben 6.ayda oldum yengem 1 sene falan olmadı hepimiz aktif emziriyorduk, kişiden kişiye değişiyor.
ykubra93 Bizimde 5ayımız bitti fakat henüz olmadım sadece emziriyorum aslında olsam daha iyi rahatlıcam karnımda aşırı şişkinlik hissediyorum stresliyim nasıl olabilirim bilgisi olan varmı
Angel0507 ykubra93 emzirdiğini için olmuyorsunuz dur 17 aydır bnde olmuyorum Dr bana sütün engel oluyor ondan olmuyorsun dedi dediğin gibi bir olsam rahatlıycam ama yok
gizemmumayy papatya_18 ben de bugün oldum😅Kızım 4aylık.Yaklaşık 2 hafta önce de minik bir lekelenmem olmuştu.
1tosbikinannesiyim papatya_18 3. Ay da oldum ilk böyle bir siyahımsı çok koyu geldi bir kaç gün sonra bir miktar kırmızı geldi ve kesildi