cigdem_goktug Ben doğum yaptıktan 5 ay sonra adet oldum düzenli 4 ay boyunca ama sonra olmadım 3 ay oldu olmayalı , doktora gideceğim tabi randevu bulabilirsem 🥲
Zhra78 cigdem_goktug bende çyleyim canım hamilelik belirtisinden şüphelendim başta sende var mı ama yok bende
bendenbirtanedahayok 5.5 aylık regl görmedim daha. Doktorum emzirdiğin sürece regl olmayabilirsin demişti
1kuzuannesi Merhaba okuyup cevap veren olursa sevinirim. Bu gün 40 günlük olduk benim kanamam yaklaşık 1 hafta önce tamamen kesilmişti. 3 gün önce adet ağrısıyla kıpkırmızı kanama olmaya başladım 40 dolmadan adet görülür mü ?
yaraliceylanim 1kuzuannesi Adet olabilir sms olmaya da bilir hiç regl olmadıgımız için normal dediler bende sizin gibi lohusa kanamasından bir süre sonra tekrar kanama yaşadım sonra bir daha olmadım aylar sonra ilk defa bu ay oldum bakalım bı regliydi dedilee
papatya_18 1kuzuannesi merhaba benimde 40. Güne kadar kanamam kesilmişti. 50. Gün civarı tekrar kanamam oldu 2 gün falan sonra bidaha olmadı şimdi 4. Aydayım tekrardan oldu bu lez regldir diye düşünüyorum. Sizinde büyük ihtimalle ara kanamadır yaşadığınız
Pamukpasta 1kuzuannesi 40ımin çıktığı gün oldu benim de şu an 4.5 aylık bebeğim iki defa daha oldum ve çok siddetliydi.doktorum çok veya az düzenli yada düzensiz olabilir her türlüsu normal bir yıla kadar dedi
yaraliceylanim papatya_18 henüz bu ay yeni oldum brnde bilmiyorum ama bende spiral olduğu için düzensiz olabilirmiş ara kanama yapıyomuş
aleynak14 papatya_18 aktif emziriyorum 40 ım ciktiktan bı hafta sonra falan regl oldum biraz fazlaydı kanama normale göre ama herkes normal falan bu ilk regl dedi ikinci kez regl olduğumda daha da fena resmen altıma isiyormus gibi kan geldi bilmiyorum bu normal mi değil mi bende bildin kıpkırmızı su gibi kan geldi pihtili değildi şuan kızım 3 aylık
gizematadeniz Emziriyordum 3 aylik oldugu gun oldum. Bu gun cocuk 4 aylik oldu tam. Ama regl olmadim. Muhtemelen emzirdigim icin duzensiz devam edecek
ipekatlass papatya_18 evet emziriyorum. doğumdan sonra 2.ayımda regl oldum. sütümde azalmadı yani düzenli emziriyoruum
funda94 papatya_18 5 aylığız tam 2 gün önce regl oldum, el ayaklarım soguktan buz kesiyor kansızlık da war ilaç kullanıyorum Kanamam ilk gün çoktu suan normal düzeyde Bakalım kaç gün sürecek Herkese geçmiş olsun ağrısız sızısız günler dilerim 🙏🏻
defiy papatya_18 kuzım 21 aylıktı emzirmeyi üç ay çnce borakmıştım p zmn oldum emzirince hormonladdan dolayı olmayabiliyorsun ben doktotea götmemeiştim bunun için ama bence gidilmeli tabi bi kontrol ettirmekte fayda var
gkcesrp papatya_18 evet emzırıyorum benım 40 m cıktıktan kısa bır süre sonra geldi ilk adetim sonra bır buçuk ay gelmedı sonra bir daha geldi yanı 4 kere olmam gerekırken 3 kere oldum ama doktoruma kalsa 6 ay olmazsın sen demişti kızım şuan 4 ay 5 günlük ve 3 adetim de yoğun uzun surdu
Silam-163 SerraD-1823 benim bebeğimde 9 aylık olucak hala adet olmadım ya doktorumq gitsem mi diye düşündüö de bi ilaç vs bisey veriyorlarmı adet söktürücü falan bende aktif emziriyorm
SerraD-1823 Silam-163 adet söktürücü talep etmedim açıkcası bilmiyorum ama ben doğum kontrol hapı istedim zylanda yazdı. Emzirirken kullanılan tek o varmış. 6 aydır onu kullanıyorum
tugces09 papatya_18 aktif emziriyorum bebeğim 4 aylık. 50.günde 8 gün süren reglim oldu sonraki ay gelmedi geçen hafta geldi yoğun kanama şeklinde 6.gun bitti. Düzensiz şekilde şuanda
mksaylan papatya_18 ben doğum yapalı 14buçuk ay oldu hala olmadım. Aşırı aktif emziriyorum ek gıda falan hiç etkilemedi yani, memelerim hep açık sürekli emiyor. Doktor 1 seneye kadar normal demişti gittiğimde bir iki ay daha bekleyelim söktürücü veririz dedi ama tercihim değil.
SerraD-1823 mksaylan hahhaaaaa bende aynı durumdayım 12 aylık oldu kapatma açık kalsın meme diyor. Gidip gelip emiyor 😂 gece de aynısını yapıyor
UrbanMom papatya_18 benim doğumdan sonraki adetim 10 gün filandi herhalde yalan olmasın normalde hep 5 gün surer hiç sekmez. Sonrasında hep düzenli gitti.
asenaerva papatya_18 kırkım çıktı 1 hafta sonra oldum baya çok geldi uzun sürdü biraz da şükür oldum bazılarını süt koruyormuş 1 - 2 sene olmayan varmış kişiden kişiye farklılık gösteriyor. Ama suan korunmak için hap kullanıyorum düzensiz oluyor
nesegul asenaerva neden hap kullanıyorsun ki zararlı regl düzensizliği de rahatsız eder seni eşin korunsun boşver