kurabiyevarsimitvar benşm yıldır ağırıyor. Bazen yuları kaldıramıyorum güçsüzlük oluyordu. Memeden sanıyordum. Geçen yıl meme usg çektirdiğimde bana boyun fıtığı olabilir mr çektir dedi. Birkaç ay öncede kalp sıkışması taşikardi sol kol olunca kardiyoloğa gittim. Birşey çıkmadı. Sizde de zorlanıdğınız için olabilir. Hep oluyorsa boyun fıtığı olması olası