kurabiyevarsimitvar Vücudumun en narin yeri bu aralar ya. Az önce buzdolabını biraz kaldırmam gerekti şuan aşırı ağrıyor yanıyor gibi niye böyle olur bilen var mı? Vitamin eksikliği falan etki eder mi? Ya da doğum kontrol hapı? Randevu aldım 16 gün sonraya verdi.🫠🥲
SweetMom__ kurabiyevarsimitvar aaaa canım ağır neden kaldırdın muhtemel kasildi kas gevşetici varsa iç çok ağrıyorsa acile git
maysamoms33 kurabiyevarsimitvar bende de aynı sıkıntı var gittim doktora perde asma ağır kaldırma diyor ilac verdi felan bir etkisi olmadı yine taş gibi kolum omzum masaja gidecem son çare valla
kurabiyevarsimitvar SweetMom__ yok maalesef.🥲 Acilde bir şey yapmazlar diye gitmiyorum ya ilgilenirler mi ki? Tam kaldırmadım aslında altına küçük tahta parçası kattık yamuk duruyordu eşimde eliyle destek verdi yine de incindi galiba. Sol kolumun kasları sıkıntılı gibi ya.
kurabiyevarsimitvar SweetMom__ içindeki damarlarım zonkluyor gibi sanki öyle yapayım teşekkür ederim 🥹💖
kurabiyevarsimitvar lceLady ay gerçekten mi bilmiyordum. Ona randevu aldım 16 gün sonraya ağrı dinmezse gideyim bir acile o zaman ya 2 doktor görmüş olur.🥲
kurabiyevarsimitvar lAmMelodi valla randevu alırken “16” sayısı ile bir bakıştık ama içlerinde en ilgili o doktor gibiydi ona gideyim diye geç aldım mecbur
kurabiyevarsimitvar maysamoms33 ya ablamda kütlettirmişti kolunu şu sosyal medyadakiler var ya xlelqçxwşqğ ondan sonra hiç ağrımadı diyor ama benimki onunla ilgili değil gibi ya farklı bir acısı var
Melosing kurabiyevarsimitvar eklem kireçlenmesinden tutun tendon yırtılmasına kadar bir çok şey olabilir önemseyin derim. Mümkünse röntgen mr çekebilecek bir yere gidin. İlk kızımı doğruduğumda önemsemediğim kol ve omuz ağrım yüzünden bir gün kolum kilitlendi ve fizik tedaviye kadar bir hafta bağıra bağıra ağladım ağrısından.
kurabiyevarsimitvar Melosing Ya🥺 Ben de erteleyip böyle olaylarla karşılaşmaktan korktuğum için birkaç doktora gideceğim galiba. Önceden de gittim ama doktor eliyle muayene edip gönderdi içini görmeden etmeden… Şuan nasıl kolunuz?
Melosing kurabiyevarsimitvar 2 aylık yoğun fizik tedaviyle düzeldi. Ama açılana kadar gerçekten süründüm diyebilirim. Kol ağrısının çok fazla sebebi oluyor düzgün bir dr muayenesi iyi olur sizin için.
xbebegimx kurabiyevarsimitvar 1 aydir bnde var kaldiramiyorm bile yaa ustune mi yattim soguk mu aldi neyse belki ondan da olabilir.
kurabiyevarsimitvar xbebegimx ben hareket falan ettiriyorum kullanıyorum ama özellikle akşamları böyle sızı gibi ağrı gibi damarlarım zonkluyor gibi oluyor
kurabiyevarsimitvar Melosing evet çok sebebi olduğu için içim rahat etmiyor benimde. O yüzden 1 doktorla sınırlı kalmak istemiyorum çünkü hiç içime sinmedi en son gittiğim.