Havuclukek11 kurabiyevarsimitvar evet olmaz olur mu. Bende sizin dedğiniz gibi kambur duruyorum. Kprde kullanmıştım. Fizyoterapist uygun olmadıpını daha çok zarsr verdiğini. Yüzme önermişti.